IFLA Lydinčiosios konferencijos programa (pirmoji diena)

logo-iflaIFLA lydinčiosios konferencijos

Įvairialypių tapatumų iššūkiai. Multietniškumas genealogijoje, lokalioje istorijoje ir regioninėje atmintyje:
iššūkiai ir galimybės bibliotekoms ir kitoms atminties institucijoms

PIRMOSIOS DIENOS PROGRAMA

 2017 m. rugpjūčio 15 d., antradienis

Seminaras „E-mokymasis: strategijos ir praktikos“

Technologijų vaidmuo siekiant aukštojo išsilavinimo nuolatos auga. Pastarąjį dešimtmetį mokymosi valdymo sistemos buvo plačiai taikomos siekiant supaprastinti administracines užduotis bei iššūkius, tačiau mokymosi formos taip ir liko nepakitusios. Vis dėlto, artimiausioje ateityje tikimasi spartesnės e-mokymosi sistemų plėtros.

Šiame vienos dienos seminare bus pristatomas skaitmeninių medijų vaidmuo bei praktinė nauda mokymosi procesams. Renginys skiriamas bibliotekų specialistams, dėstytojams, kitiems mokymosi procesų vadovams, siekiantiems vystyti savo kompetencijas rengiant internetinius (online) mokymus.

Seminaro metu bus svarstomi trys pagrindiniai klausimai:

  • Kokią įtaką aukštojo mokslo procesams gali turėti e-mokymasis artimiausiu metu?
  • Kaip universitetai ir bibliotekos gali vystyti kompetencijas teikdami e-mokymosi paslaugas?
  • Kaip (mokytojai, instruktoriai ir bibliotekininkai) gali išvystyti e-mokymosi organizavimo įgūdžius? Kaip užsitikrinti mokymosi procesų vadovų paramą?

Seminaras rengiamas anglų kalba. Seminarą ves lektoriai Tord Hoivik (Akershus Taikomųjų mokslų universitetas, Oslas) ir Bozena Rasmussen (IFLA Genealogijos ir lokalinės  istorijos sekcijos nuolatinio komiteto pirmininkė)

Rytinė sesija

09:30 – 10:00 Registracija
10:00 – 10:30 Paskaita „E-mokymosi plėtra 2017-2020 m.“
10:30 – 11:00 Grupinės diskusijos
11:00 – 11:15

Pertraukėlė

11:15 – 11:30 Paskaita „E-mokymosi strategijos universitetams ir bibliotekoms“
11:30 – 12:00 Plenarinė diskusija
12:00 – 13:00

Pietų pertrauka

Dieninė sesija

13:00 – 13:30 „Open edX“ e-mokymosi platformos pristatymas
13:30 – 14:15 Studento perspektyva – praktinės užduotys: prisijungimas, registracija į kursus, turinio testavimas
14:15 – 14:30

Pertraukėlė

14:30 – 15:00 Įvadas į „Open edX“ gamybinę programinę aplinką
15:00 – 15:45 Dėstytojo perspektyva – praktinės užduotys: prisijungimas, teksto redagavimas, grafinės informacijos įkėlimas, klausimų formulavimas
15:45 – 16:00 Diskusija
16:00 – 16:15

Seminaro pabaiga

 

Papildoma informacija:

Tord Hoivik – Akershus Taikomųjų mokslų universitetas, Oslas.
Bibliotekininkystės studijų docentas nuo 1992 iki 2012. Šiuo metu – vyresnysis konsultantas e-mokymosi klausimais LATINA mokymosi laboratorijose (universiteto Mokymo centro ir bibliotekos tobulinimo padalinys). Nuo 1993 m. savo mokymuose T. Hoivik naudoja informacines technologijas ir yra vienas iš trijų 2008 m. įsteigtų Mokymosi laboratorijų įkūrėjų. Laboratorija teikė siūlymus mokymams ir bendradarbiavimui su partneriais tiek Lietuvoje (Mykolo Riomerio universitete), tiek ir kitose šalyse. Nuo 2013 m. T. Hoivik dalyvauja internetinių mokymosi kursų „MOOCs“ rengime ir šiuo metu bendradarbiauja su Sveikatos mokslų fakultetu skaitmeninant daugelį fakulteto dėstomų kursų.

Bozena Rasmussen – IFLA Genealogijos ir lokalinės istorijos sekcijos nuolatinio komiteto pirmininkė.

Apie registraciją į seminarą bus pranešta kovo mėnesį.

IFLA 2017 Lydinčiosios konferencijos Vilniuje organizacinis komitetas

Apie IFLA 2017 lydinčiąją konferenciją Vilniuje.

Programa: